GARANTIJA
1. Visām internetveikalā www.livolobaltic.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Precīzu informāciju par ražotāja garantijas termiņu varat noskaidrot, sazinoties ar mūsu klientu konsultantu.
2. Juridiskām personām tiek nodrošināts tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
3. Garantijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā. Lai pieteiktu garantijas servisu, nepieciešams uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme, kvīts).
4.
Ražotāja
garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai
lietotāja vainas dēļ un tie ir:
4.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru
bojājumi;
4.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām
un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
4.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas,
saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem
līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta
kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par
nepareizu preces ekspluatāciju;
4.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma,
telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem,
strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ,
piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
4.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta
remonta pēdas;
4.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
4.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas
bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži,
toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja
tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
4.8. papildus aprīkojumam garantija netiek
piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm,
pultīm).
4.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai
profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem
nolūkiem);
4.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi
nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
5.
Informējam,
ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem
(piemēram, aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, akumulatori, baterijas),
piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, austiņas, mikrofoni, drošinātāji).
6.
www.livolobaltic.lv
un servisa centri neatbild par Jūsu nodotās preces datu drošību, tāpēc pirms
preces atdošanas uz garantijas remontu lūdzam pārkopēt visu nepieciešamo
informāciju citā datu nesējā.
7.
Garantija tiek nodrošināta autorizētos servisa
centros. Ja precei ir nepieciešams garantijas remonts, sazinieties ar www.livolobaltic.lv klientu konsultantu
pa tālruņiem 22888440 vai rakstiet uz [email protected].
Preci kopā ar pirkumu apliecinošu dokumentu būs nepieciešams nogādāt mums – tālāk preci nogādāsim autorizētā servisa
centrā. Nogādāt preci var - Adrese; Inčukalns Avotkalnu iela 13 , LV-2141, vai
Inčukalna Aibe pakomāts | Atmodas iela 6, Inčukalns | 9140 |
8. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet
pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas
izmaksas, un pircējs saņem servisa centra slēdzienu par konstatētajiem
bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav
jāsedz.
9. Atgādinām, ka
patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās
tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.